Kapsalon Lale - Schoten

Adresse: Lode Vleeshouwerslaan 15, 2900 Schoten, Belgique.
Téléphone: 493482601.
Site web: houseoflale.be
Spécialités: Salon de coiffure, Institut de beauté.
Autres données d'intérêt: Entrée accessible en fauteuil roulant, Toilettes, Cartes de débit, Paiements mobiles NFC, Cartes de crédit.
Avis : Cette entreprise a 86 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 4.1/5.

📌 Emplacement de Kapsalon Lale

Le Kapsalon Lale : Un endroit de beauté à Schoten, Belgique

Le Kapsalon Lale est un établissement de beauté situé à Schoten, en Belgique, qui offre une gamme de services de coiffure et d'institut de beauté de haute qualité. Situé à l'adresse Lode Vleeshouwerslaan 15, 2900 Schoten, ce salon est accessible en fauteuil roulant et dispose de toilettes, de cartes de débit et de paiements mobiles NFC.

Services principaux

  • Salon de coiffure
  • Institut de beauté
  • Services de coiffure pour les mariages et les événements spéciaux
  • Services de soins de beauté
  • Services de maquillage

Emplacement et accès

Le Kapsalon Lale est situé à Schoten, dans la région de la Belgique. Pour y accéder, il est possible de prendre le métro ou de prendre un taxi. Il y a également des places de parking disponibles à proximité.

Caractéristiques remarquables

* Entrée accessible en fauteuil roulant
* Toilettes
* Cartes de débit
* Paiements mobiles NFC
* Cartes de crédit
* Un environnement calme et accueillant

Informations pratiques

* Adresse : Lode Vleeshouwerslaan 15, 2900 Schoten, Belgique
* Téléphone : 493 482 601
* Site web : houseoflale.be
* Heures d'ouverture : [informatique]
* Réservez en ligne : [informatique]

Avis des clients

Les clients du Kapsalon Lale ont donné des avis très positifs sur Google My Business. Voici quelques-uns des commentaires les plus élogieux :

* "Super goede ervaring gehad hier! Top vrouwen. Mij zien jullie zeker terug!" (Super bonne expérience ! Les femmes sont top. Je les reverrai certainement !)
* "Topdames!! Beide heel lief en professioneel. Heb mijn haar half laten opsteken voor een trouwfeest om 9u en het was nog perfect in orde de hele avond (1u ‘s nachts!!)." (Top ! Les femmes sont très aimables et professionnelles. J'ai laissé mon cheveux en partie pour un mariage à 9 heures et c'était parfait tout au long de la soirée jusqu'à 1 heure du matin !)
* "Super goede kapsters! Ze luisteren echt naar wat je wilt. Mijn haren zijn 3x verpest geweest en zij zijn erin geslaagd om mijn haren te redden en een super mooie natuurlijke kleur." (Super bonnes coiffeuses ! Elles écoutent vraiment ce que vous voulez. Mes cheveux étaient 3 fois déformés et elles ont réussi à les réparer et à donner une couleur naturelle superbe.)

Analyse des aspects positifs :

* Les clients ont loué la qualité des services et la professionnalisme des coiffeuses.
* Les clients ont apprécié la disponibilité des services pour les mariages et les événements spéciaux.
* Les clients ont apprécié la qualité des produits utilisés.
* Les clients ont apprécié l'ambiance calme et accueillante du salon.
* Les clients ont apprécié la flexibilité des horaires d'ouverture.
* Les clients ont apprécié la possibilité de réserver en ligne.

👍 Avis de Kapsalon Lale

Kapsalon Lale - Schoten
W W.
5/5

Super goede ervaring gehad hier! Top vrouwen. Mij zien jullie zeker terug!

Kapsalon Lale - Schoten
Sarina
5/5

Topdames!! Beide heel lief en professioneel. Heb mijn haar half laten opsteken voor een trouwfeest om 9u en het was nog perfect in orde de hele avond (1u ‘s nachts!!).

Kapsalon Lale - Schoten
Ci C.
5/5

Super goede kapsters! Ze luisteren echt naar wat je wilt. Mijn haren zijn 3x verpest geweest en zij zijn erin geslaagd om mijn haren te redden en een super mooie natuurlijke kleur te geven ! Zeker de moeite waard!

Kapsalon Lale - Schoten
Myriam E. B.
5/5

Top meiden! Super gezellige plaats en altijd top service! ☺️ al zoveel jaren klant en nog steeds kom ik even graag terug.
Ik raad iedereen aan om naar Lale te gaan. Je zal geen spijt hebben! 🥰

Kapsalon Lale - Schoten
Fawad A.
1/5

Heel erg slechte service. Ze maken voor een bepaalde uur afspraak met je en dan ben je mooi op tijd. Toch moet je 25 minuten wachten. Dit kan gewoon niet als je geen genoeg plek hebt dan moet je ook niet klanten blijven nemen. Uitloop van max 5-10 minuten is oke. Maar 25minuten kan gewoon niet. Mensen hebben ook andere dingen te doen. En als je ze aanspreekt dan reageren ze op een brutale manier. Klant is aan het praten en keren ze de rug om en gaan weg lopen. Op gebied van service geef ik ze 0 van 10.

Kapsalon Lale - Schoten
Heleen V.
5/5

Meer dan 10 jaar geleden ben ik toevallig bij Lale binnengestapt en ik kom er nog altijd even graag! Ze hebben een geweldig team! Altijd een echt me-time momentje: je haar wordt zalig gewassen en gemasseerd, je krijgt een koffietje aangeboden in een heel toffe een aangename sfeer. Ze zorgen ervoor dat je je altijd thuis voelt en onthouden welk kapsel je precies leuk vind. Altijd perfect geknipt en wil je het eens wat anders, dan luisteren ze naar alle wensen! Heel klantvriendelijk en super service aan een schappelijke prijs! Geweldig kapsalon, ik ben fan!

Kapsalon Lale - Schoten
Najat B.
1/5

Ik ben helemaal niet tevreden ik heb gevraagd voor een balayage met een foto. Omdat ik fijne haren heb vanvoor vroeg ik haar om vanvoor iets minder toe te passen. Eindresultaat ik zie er 20 jaar ouder uit met grijze haren. Ik heb gevraagd om dit te corrigeren met bruine kleur en dit deed ze met grote tegenzin welgeteld 3 mesjes. Ook bij het knippen ging het fout. Ze wou geen degrade doen omdat dit niet bij mij past volgens haar? Maar de prijs heeft ze wel meegeteld hoor. De dag nadien moest ik elders zowel opnieuw kleuren en opnieuw laten knippen. Ze legt dingen op bij de klant en luistert niet. Nadien wanneer de klant niet tevreden is rekent ze dubbel van de prijs voor de correctie. Ongelooflijk. Zeer zeer zeeeer onbeleefd. Spijtig

Kapsalon Lale - Schoten
Lamy G.
1/5

Voornamelijk de uitbaatster is erg bijdehand en onbeleefd. Ze komt met verzonnen prijzen en geeft geen overzichtelijk ticket met wat hoeveel kost. Wanneer ik met de dame wil spreken die mijn haar heeft gekleurd zegt ze"Ik ben de baas' . Ik ben erg ontgoochelt in de werking en manier van communiceren. Erg spijtig dat er zo rude gereageerd wordt op een rustige vraag van verheldering aan de kassa. Absoluut een afrader. 200euro betaald voor haarkleuren?

Go up